Beste Bert Marianne en Eline,
(en Bep en Bop niet te vergeten)
Ons verblijf verliep met wat horten en stoten: slecht weer bij het begin, een overplaatsing, en alles wat daarbij komt kijken.
Wat jullie heel goed gedaan hebben: inspelen op omstandigheden, mee- en vooruitdenken, helpen en de weg wijzen (letterlijk en figuurlijk).
PRIMA!!
We komen beslist terug!
René en Ingrid