Lieve mensen, Wat hebben wij genoten van een weekje Alentejo!Jullie huisjes zijn prachtig en comfortabel ingericht, we hebben ons echt thuis gevoeld. We zijn tot rust gekomen en missen het nu al.Zoals gezegd komen we zeker terug, we zijn nu aan het kijken voor het najaar. Daar hebben we nog contact over.We willen jullie heel hartelijk bedanken voor jullie warme gastvrijheid en alle tips. We wisten niet dat er zoveel te doen was in de buurt. Voorlopig nog redenen genoeg om terug te komen.Tot in het najaar, groetjes Jan en Lia