Hoi Bert, Marianne en Eline, We hebben het zeer naar onze zin gehad! Wat een prachtig gebied en dat uitzicht! Geweldig! Jullie gastvrijheid hebben we enorm op prijs gesteld, evanals de gezellige gesprekken op de veranda. Oh, en het huisje was top! Wat hebben we heerlijk geslapen. Zeker tot ziens! Groeten, Patrick & Amélia