Lieve Bert, Marianne en Eline, Wat hebben wij genoten van Monte Horizonte. In oktober nog naar het strand, of genieten van jullie zwembad, echt super. Een mooi huisje met veel privacy en een mooi uitzicht, s´avonds een BBQ of uit eten in één van de vele restaurantjes van Santiago do Cacem. Onze kinderen hebben zich super vermaakt, en willen eigenlijk niet naar huis. Dus wij komen zeker terug. Tot ziens op Monte Horizonte. Fred, Laura, Jorick en Lars