Lieve Bert, Marianne en Eline, Wat hebben we een héérlijke tijd gehad! Wie had nog kunnen bedenken dat we in oktober nog in het zwembad kunnen zwemmen!! Heerlijk aan het strand hebben we kunnen wandelen en zandkastelen bouwen! We zijn helemaal klaar voor de winter met zoveel zonnevitamine op ons lichaam. Bedankt voor de gastvrijheid. We hopen dit nogmaals te kunnen doen met de hele familie!! Reuze bedankt! Theo, Marie-louise, Lisanne en Daniek