Lieve Bert, Marianne en Eline,
We willen jullie ontzettend bedanken voor de heerlijke vakantie.Wat een mooie omgeving; een oase van rust!Een fantastisch vakantie huisje op een mooie locatie.Bedankt voor de gezelligheid, het lekkere eten, de leuke uitstapjes en het lachen.We hopen snel weer terug te komen!Veel liefs,
Jan en Hilda, Martijn en Laura