Beste Bert, Marianne, Eline en de beestenbende, Dank jullie dat we hebben kunnen meegenieten van jullie paradijsje. Wat we tot nu toe gezien hebben van de Alentejo is schitterend en heeft onze verwachting overtroffen.Mede dankzij jullie enthousiasme en informatie is voor ons ook de stap om ons in de Alentejo te vestigen een stapje dichterbij gekomen. Veel succes met het bouwen van de overige huisjes en wellicht zien we elkaar snel. Nogmaals ontzettend bedankt en wensen we jullie zowel zakelijk als privé alle goeds toe. Hartelijke groeten,
Wendy en Leo