Een heerlijke week gehad op jullie prachtige landgoed.
Zoals jullie weten ook wel spannend met onze bijzondere dochter. Genoten van het heerlijke eten, jullie goede zorgen, de mooie omgeving, de prachtige baaitjes en de wandelingen.
En van het zwembad niet te vergeten.
Want al was het eigenlijk nog wat fris en liepen de locals nog met vesten en mutsen, we konden het niet laten toch even een duik te nemen.
Heel veel succes met jullie mooie plannen: wij gaan weer naar huis met mooie herinneringen, heel veel mooie foto´s én een heel mooi souvenir van Eline.
Marc